З метою підвищити рівень кваліфікації педагогів та сприяти самоосвіті у вересні був проведений теоретичний семінар на тему "Науково - теоретичні засади впровадження інклюзивної освіти". Семінар - практикум на тему "Оздоровчо - профілактична робота з дошкільниками на заняттях та у повсякденному житті з використанням нетрадиційних фізкультурно - оздоровчих технологій". Проведена консультація "Сучасні фізкультурно - оздоровчі техніки в підвищенні якості дошкільної освіти".
В жовтні проведений семінар - практикум на тему "Фізкультурно - оздоровчі заходи з використанням нетрадиційних фізкультурно - оздоровчих технік в режимі дня".
Теоретичний семінар "Інноваційні тенденції розвитку інклюзивної освіти: управління, моніторинг, проектування освітнього простору".
В листопадi проведено 3 заняття семiнару-практикуму <Фiтбол-гiмнастика, як один з видiв оздоровчо-профiлактичноi роботи>
В груднi проведено 4заняття семiнару-практикуму <Ранкова фiтбол-гiмнастика та гiмнастика пробудження - основнi види фiзкультурно-оздоровчих заходiв в робот з дошкiльниками>
В січні проведено 5 заняття семінару-практикуму "Фітбол - гімнастика, як метод оздоровлення"
В лютому з педагогічним колективом провели 6 засідання семінару-практикуму "Використання різний видів нетрадиційного обладнання з метою підвищення ефективності оздоровчо-профілактичної роботи з дошкільниками протягом дня".
Також 25 лютого, згідно з річним планом, було проведено семінар - практикум "Мнемотехніка. Актуальність проблеми розвитку мовлення дошкільників"